Nachtschade – Karin Slaughter

Sara Linton is kinderarts en lijkschouwer in een klein dorpje waar iedereen iedereen kent. Ze vindt op het toilet van het plaatselijke restaurantje het lijk van een gruwelijk verkrachte en vermoorde lerares, de tweelingzus van rechercheur Lena. Sara’s ex Jeffrey Tolliver leidt het onderzoek en ze moeten samenwerken om de moord te kunnen oplossen. Dan wordt het volgende slachtoffer ontdekt, ze leeft nog, en intussen blijkt dat Sara iets verbergt, een geheim uit het verleden dat de dader misschien zou kunnen aanwijzen…

Spannend!! Sleept je mee van de eerste tot en met de laatste pagina. Ik heb het zowat in één ruk moeten uitlezen, dit kun je niet opzij leggen tot je weet wie de moordenaar is en hoe het zal aflopen… En nee, dit keer heb ik me ingehouden en ben ik niet vooruit gaan bladeren, I am strong 🙂 Ik had zoals gewoonlijk weer als laatste door wie de moordenaar was, de aanwijzingen waren er nochtans! Of ik nu nog ooit op mijn gemak naar een openbaar toilet zal durven, is iets anders… Brrr!

Op naar de volgende, want er zijn nog meer boeken in de ‘Sara Linton’-serie!

Plaats een reactie